Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

10.03.2010 - Hai..

Bismillah,

Assalamualaikum Semua..

Lama Sudah Rasanya Pujangga Asmara Tak Update Blog.. Dalam 3 Bulan.. Huhu.. Agak Lama.. Sebenarnya, PA Membawa Diri.. Berehat Dari Dunia Blog Buat Seketika.. Apa Khabar Semua? Harap Sihat Sentiasa.. Ada Sesiapa Kat Sini Main Facebook Ke? Well, PA Ada Juga Main Facebook Sekejap.. Tapi PA Sudah Delete.. Tak Sanggup Rasanya Asyik Menghadap Komputer Dok Bukak Facebook Je.. Sampaikan Dah Menjadi Kebiasaan Bila PA Balik Kerja Atau PA Cuti Ataupun Free-Free, PA Mesti Akan Bukak Facebook.. Jadi Pada Yang Tak Tahu, Diulang.. PA SUDAH DELETE FACEBOOK YER.. BEGITU JUGA DENGAN MYSPACE.. Ada Apa-Apa Boleh Datang Ke Blog PA Ni Untuk Tinggalkan Pesanan..

Ya, Dalam Pada Tu Jugak, PA Melayan Semula Drama Korea.. Bertajuk Full House.. Yup, Cerita Ini Memang Lama.. Tahun 2004 Tapi Banyak Kenangan Mengenai Cerita Ini.. Bukan Saja Setakat Lagu OSTnya Yang Best-Best Belaka(Promot Sekejap), Jalan Cerita Pon Menarik.. So, Tak Rugi PA Menunggu Berjam-Jam Dan Berhari-Hari Untuk Download Full Episod Drama Itu.. Bagi Yang Pernah Tengok Cerita Ni Mesti Tahu Siapa Pelakonnya Kan? Dah Lupa? Okay, PA Kasi Tengok Gambar.. Cerita Memang Lawak Dan Sempoi.. PA Suka Tengok Gelagat Han Ji-Eun Dan Lee Young-Jae.. Macam Kucing Dengan Anjing.. Haha.. Photobucket


http://www.asianpopcorn.com/fanpages_images/Full_House-0.jpg
(Kiri: Song Hye-Kyo, Kanan: Rain)

Aha.. Lagi Satu Berita Yang PA Dengar, Akademi Fantasia 8 Akan Bermula Dengan Norman KRU Menjadi Pengetuanya. Banyak Muka Lama Dan Baru Menjadi Tenaga Pengajar.. Tirai Akademi Fantasia 8 Akan Dibuka Pada Sabtu Ini 13 Mac 2010.. So, Kita Tunggu Dan Lihat Nanti.. Hehe.. PA Takdelah Minat Sangat AF Tapi Ada Masa Terluang Tengok Jelah.. Kui3.. PhotobucketCuma Untuk AF8 Ini, Banyak Pelajar Yang Muda-Muda Belaka.. Kita Tengok Ajelah Nanti Apa Pengetua Norman Dapat Hasilkan Untuk Akademi Fantasia Kali Ni..

Sekarang Juga Banyak Berita PA Dengar Mengenai Salah Guna Blog.. Ada Yang Kena Tangkap Masuk Penjara, Masuk Paper & Macam-Macam Lagi.. So, Nasihat PA Untuk Semua Blogger Di Luar, Tak Kira Berapa Popular Pun U All, Jagalah Tata Tertib Ketika Berblog.. Jangan Sampai Menyalahi Undang-Undang Agama Dan Negara.. Jangan Sampai Dah Kena Tangkap Baru Nak Menyesal Wokey? Hehe.. =)

Sekian Dulu Ulasan PA Buat Masa Ni.. Ada Masa Lagi PA Akan Update.. Insyaallah.. Dan Untuk Semua Yang Masih Mengingati PA, Arigato Gozaimasu(Terima Kasih Banyak-Banyak).. PhotobucketAda Masa Terluang Nanti PA Sure Akan Datang Singgah Blog U All.. Cuma Sekarang PA Dah Tak Sesenang Dulu.. Jadi Harapnya Janganlah Ada Yang Mengambil Hati Atau Fikir PA Sombong Dan Sebagainya.. Tinggalkan Link Pada Shoutbox PA.. Ada Masa PA Akan Balas Kunjungan U All Balik.. Di Diharapkan Juga, Janganlah Ada Yang Spam Shoutbox Tu.. Tak Larat Nak Delete Mesej Dah.. Huhu.. Okay.. Take Care Semua.. Jaga Kesihatan Elok-Elok Yer.. Assalamualaikum..

4 Kata-Kata Puitis:

GadisKasutConverse berkata...

kdg2 nmpk di mukabuku!!ngee~

Pujangga Asmara berkata...

Sudah Delete Wahai Penulis.. Tak Caye Cuba Search.. Hoho..

GadisKasutConverse berkata...

kenapa delete?

ape2 jer berkata...

delete spy x terlalu leka dgn internet kan hehe ;)