Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Wanita

Wanita Mendapat Tempat Di Hati Aku...Aku Respek Pada Wanita..Terutama Single Mother..Aku Tahu Bukan Senang Nak Membesarkan Anak Dari Kecil Seorang Diri..Bekerja Siang Malam Menangung Makan Minum Anak-Anak Nya..Kerja Yang Dibuat Tu Patut Nya Si Suami Yang Lakukan..Kalau Suami Dah Meninggal Dunia Tak Apalah..Kalau Yang Ceraikan Isteri Pulak Apa Cerita?Kahwin Lain Dan Tinggalkan Isteri Tu Macam Gitu Ajer..Tak Tentu Lagi Ada Bagi Nafkah Ataupun Tak..

Aku Jadi Geram Bila Fikir Budak-Budak Zaman Sekarang yang Tak Tahu Nak Hormat Mak Diorang..Baru-Baru Ni Aku Ada Baca Surat Khabar Di Metro,Mengatakan Seorang Budak Berumur 12 Tahun Larikan Diri Bersama Teman Lelaki Nya..Ape Lah Pemikiran Budak Tu Aku Pun Tak Tahu..Dia Tak Fikir Ke Apa Akan Jadi Dengan Mak Dia..Kenapa Dia Nak Buat Mak Dia Bimbangkan Dia..Nampak Sangat Budak-Budak Zaman Sekarang Banyak Yang Protes..

Bagi Aku,Aku Sayangkan Emak Aku..Susah Penat Dia Lahirkan Aku..Penat Dia Mengandungkan Aku Selama 9 Bulan Tu..Penat Dia Bekerja Menyara Aku Dan Adik Beradik Agar Dapat Bersekolah Walaupun Bapak Aku Ada Bekerja Jugak..Selagi Emak Hidup,Selagi Aku Hidup,Aku Tak Akan Aku Lupakan Sampai Aku Mati..Aku Pasti Akan Balas Jasa Emak Aku..Love U Mom...

PA : Aku Harap Korang Sayangi Lah Emak Korang. Berbudilah Pada Dia Selagi Dia Hidup..Besar Pahalanya..Dan Bagi Aku, Tak Ada Perkara Lain Yang Lebih Menggembirakan Dari Melihat Emak Aku Tersenyum...

9 Kata-Kata Puitis:

Tanpa Nama berkata...

erk..
aku wanita..
terima kasih..
terima kasih...
wakakakak
:D

Pujangga Asmara berkata...

Hehehe...bunga nie...

Unknown berkata...

aku syg mak aku.. syg sgt..
aku pon syg abah aku..
nape aku syg dorang??
sbb dorang beshhhh !!!

Pujangga Asmara berkata...

Bagus lah dazz kalau macam tu..

kuIna berkata...

syurga di bwh tapak kaki ibu, hormati mereka sayangi mereka

Pujangga Asmara berkata...

Yup...btoi tu kak kuina...

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ berkata...

insyaallah:)

syurga di bawah telapak kaki ibu

cube ko tekankn lg ayat ko tu:)

Pujangga Asmara berkata...

Nak kena edit lah macam ni..hehehe

ape2 jer berkata...

sob3
mekaseyy hehe :)
bangga lak menjadi wanita hehe