Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Dukacitanya...

Alhamdulillah Keadaan Kesihatan Pengarang Sekarang Beransur Sihat Setelah Hampir 2 Hari Terlantar Di Atas Katil.. Demam, Sakit Tekak, Batuk, Selsema, Sakit Kepala, Semuanya Ada.. 5 In 1 Pakej.. Tetapi, Walaupun Demam Dah Tiada, Tapi Sakit Kepala Tak Juga Hilang-Hilang.. Redha Sajalah..

Di Sini Nak Dimaklumkan Bahwasanya Pengarang Menghadapi Masalah Untuk Online Seperti Selalu.. Internet Problem.. Bukan Kerna Streamyx Kena Potong, Bukan Kerana Pengarang Potong Streamyx Dan Bukan Kerna Bajet(Sebenarnya Ada).. Tetapi Disebabkan Modem Yang Telah Uzur(Short Circuit.. Kilat)

Jadi, Oleh Kerana Itu Pengarang Tidak Dapat Selalu Menyemakkan Diri Di Blog Anda Seperti Kebiasaanya Dulu(Rasanya Sekarang Ni Pon Tak Lah Selalu Kunjung Blog Korang, Sorry).. Pengarang Hanya Dapat Online Di Tempat Kerja(Office) Sekarang Ini.. Pada Yang Bertandang Diucapkan Berbanyak Terima Kasih..

Pengarang Akan Bercuti Selama 5 Hari Bermula Hari Ini.. So, See You Guys Soon..

YAHOOOOO!! LAGI SEKALI.. CUTI-CUTI MALAYSIA....


PA : Segala Hutang Tag Akan Diselesaikan Selepas Cuti Yea.. Terima Kasih..

2 Kata-Kata Puitis:

kuIna berkata...

tak pa tak pa.. ada masa on9.. buat crita gempak gempak..

slamat bercotiiiiiiiiiii

cikNiarun berkata...

pa..dmam ag kah? kesian kamu..xpe2..itu salah satu mengampunkan dosa kan


get well soon

p/s: tukau modem bru please~