Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

29.09.2009 - We Came, We Saw, We Raya!!

Bismillah,

Assalamualaikum Kepada Semua Blogger.. PhotobucketTerlebih Dahulu Pujangga Asmara Ingin Mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin(Walaupun Raya Dah Lebih Seminggu).. Sudah Lebih Sebulan PA Tak Update Blog Ni.. Sawang, Sampah, Debu Semua Pun Ada.. Maklumlah, Sekarang PA Sudah Busy.. Kerja Sekarang Tak Sama Macam Dulu Yang Asyik Menghadap Komputer..
Apa Khabar Semua? Harap Semua Sehat Disamping Keluarga Dan Orang Yang Tersayang.. Photobucket Puasa Sudahpun Selesai.. Ada Segelintir Yang Menyambung Dengan Puasa 6 Takpon Puasa Ganti.. Orang Perempuan Takpe, Tapi Kalau Lelaki Tu, Hehehe.. heheSekarang Banyak Orang Yang Buat Rumah Terbuka.. Seperti PA Sendiri, Pada Hari Jumaat Dan Ahad Yang Lepas, Kami Pergi Beraya Ke Rumah Kawan-Kawan Masa Zaman Sekolah Menengah Dulu.. Kira Reunion Dan Beraya Sekali.. Hari Jumaat Beraya Rumah Kawan Dan Hari Ahad Pulak Pergi Beraya Ke Rumah Guru Tingkatan Masa Sekolah Dahulu.. Memang Best Jumpa Semula Dengan Kawan-Kawan Lama.. Banyak Perubahan Yang Berlaku Pada Kami Lepas Bertahun Berpisah Masa Akhir Sekolah Dahulu.. Cikgu Pun Terkejut Dengan Perubahan PA Yang Dahulunya Masa Zaman Sekolah Agak Pendiam Dan Mempunyai Susuk Tubuh Agak Berisi Tapi Kini Sebaliknya.. Kawan-Kawan Pun Terkejut Sama.. Photobucket

Fisya Telah Meninggal Dunia Pada 19.08.2009 Tak Lama Lepas PA Dapat Berita Dia Dimasukkan Ke ICU.. Meninggal Akibat Penyakit H1N1.. Kasihan Pada Keluarga Arwah Dan Juga Tunangnya.. Sebab Arwah Dan Tunangnya Baru Sahaja Bertunang.. Takziah.. Redha Sajalah Dengan Takdir Ilahi.. Allah Lebih Menyayanginya..

Raya Kali Ini Disambut Dengan Ayah Di Kampung Lepas Mak Dah Tiada.. 20.09.2009(Ahad) Yakni Hari Raya, Bangun Pagi Itu Sebelum Pergi Sembahyang Raya, PA Bangun Secepat Mungkin Untuk Makan Nasi Himpit Dan Kuah Kacang.. Hihi.. Bukan Selalu Makan Makanan Faveret PA Ni.. Kat KL Susah Nak Dapat.. Lagipun Selalunya Bila Raya Je Orang Buat Nasi Himpit Dengan Kuah Kacang Ni.. Benda Lain PA Tak Sentuh Time Raya, Benda Ni Jela Dok Makan.. Photobucket Apa-Apa Pun, Sila Kawal Pemakan Kalau Tidak Berat Naik Balik.. Hua Hua Hua..

P/S : Ada Sesiapa Nak Bagi Duit Raya Tak? Photobucket Hehehe.. Nak RM886...


By The Way, Ini Ada Kad Raya Or Should We Say Sampul Raya Yang Diberi PakcikDot.. Duitnyer Mana Pakcik?? Sampul Aje.. Ceh.. Hehe, Mekasih..



SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN~

4 Kata-Kata Puitis:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

uhuhu... kira pejam mata..anggap le itu duit raya...huhuhuhu yang pakcik mampu bagi..huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

waa lame ko mghilg PA.......

slmt hari raye PA......!!!

kuIna berkata...

selamat kembali PA.... akak tak ada duit raya cuma selalu mengdoakan kesihatan dan kebahagian kita semua...

selamat hari raya

www.kuina.kujie2.com

Unknown berkata...

sejuk je hati tgk duit tu.. tp tgk purse, panas balik hati... ahaks