Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Award Datang Lagi..

Award Ni Datang Daripada Orang Tua..Eh Silap..The Kuda..Hahaha..Dia Cukup Marah Aku Panggil Dia Orang Tua..Maafkan Kami Penunggu Gua..Hehe..


Award Ni Datang Dari Cik Bunga..Emm..Gud Luck In Your Study Yer Cik Bunga..Dengar Cerita Nak Sambung Study Ke ....... (Lupa Dah Kat Mana)

E-Card Ni Pulak Datang Daripada Kak Tera..Terima Kasih Kak..Sori Lama Tak Publish..Kesibukan Yang Teramat Sangat..

Award 4 blogger

Terlupa Pulak.. Ni Ada Satu Lagi Award Dari Feez.. Marah Betui Dia Aku Tak Publishkan Award Dia Nih..Hehe..Sori Bro..Eden Busy Sampai Terlupa..Hehe..(Rasanya Aku Muda Lagi Tapi Dah Lupa Macam Orang Tua)..
PA : Terima Kasih Kepada Yang Memberi Award Kepada Aku...Icon_noogif
Maaf Sebab TakPublish Award-Award Ni..Oleh Kerana Sibuk Memanjang,Blog Pun Tak Berupdate..Hehe..

0 Kata-Kata Puitis: