Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Iktibar Peperangan

Zaman Sekarang Semakin Menuju Kehancuran Dengan Pelbagai Peperangan.. Remaja Dan Kanak-Kanak Melihat Ibu Dan Bapa Mati Di Depan Mata Membuatkan Aku Amat Menghargai Kehidupan Aku.. Begitulah Peritnya Melihat Kesengsaraan Mereka.. Walaupun Mereka Tidak Mahukan Peperangan, Tetapi Tidak Pula Bagi Pihak Yang Lain.. Kasihan.. Makan Dan Minum Belum Tentu, Apatah Lagi Nyawa Akan Melayang Bila-Bila Masa Sahaja..Hi5 Comment Emoticons Onion head Beginilah Nasib Palestin..Apabila Terfikirkan Kembali Nasib Mereka, Aku Jadi Marah..

Tidak Seperti Di Sana Yang Kebuluran, Penuh Dengan Bangkai Dan Mayat Akibat Peperangan.. Kita Yang Berada Di Malaysia Ini Seharusnya Berasa Lega Kita Tidak Diancam Seperti Negara-Negara Islam Lain Yang Mengalami Peperangan.. Bukanlah Aku Meminta Peperangan Itu Tapi Selama Aku Hidup, Aku Tengok Tak Ramai Yang Reti Menghargai Keamanan Yang Kita Kecapi.Hi5 Comment Emoticons Onion head .

Kadang-Kadang Aku Jadi Pelik Kenapa Anak Muda Kita Sendiri(Tidak Terkecuali, Aku Sendiri) Pada Zaman Sekarang Lebih Teruk.. Zaman Dah Berubah, Dunia Makin Maju Tetapi Kenapa Pemikiran Mereka Tidak Maju Sekali Dengan Zaman Ini.. Berterusan Macam Ni, Maka Alamatnya Hancurlah Dunia.. Bersyukurlah Dengan Apa Yang Kita Punya Sekarang Dan Bantulah Mereka Yang Memerlukan...Hi5 Comment Emoticons Onion head Janganlah Kita Mementingkan Diri Sendiri..



Bagi Aku, Kita Seharusnya Amik Iktibar Dengan Apa Yang Terjadi Sekarang.. Boikot Israel Dan Sekutunya... Penting Bagi Kita Umat Islam Untuk Mengerjakannya...Kunjungi Laman Web Ini Untuk Mengetahui Selanjutnya Kerana Sekurang-Kurangnya Inilah Yang Dapat Kita Lakukan.. Boikot IsraelIcon_goodgif


PA : Marilah Berdoa Bersama-Sama Agar Palestin Akan Kembali Aman.. Dan Turunkanlah Bala Kepada Segala Macam Jenis Musuh Yang Menyerang Dan Juga Yang Membantu Mereka.. Ambillah Iktibar Dengan Apa Yang Berlaku..Icon_swt5gif


¬My Signature¬

Icon_powergifDiriku Insan Lemah.. Tak Terlepas Dari Melakukan Salah & Silap..


Dikarang Oleh Pujangga Asmara Pada 18.01.2009

1 Kata-Kata Puitis:

Tanpa Nama berkata...

dunia adalah persinggahan..
akhirat adalah tujuan..
remaja punya peranan..
tp xsedar dan beri alasan..

sesungguhnya peperangan x prnah diminta...
sesungguhnya kekejaman buaknlah satu cara...
tapi itu cara kita..
mereka di sana seringkali alpa...

bila dunia ini berputar..
seluruh nadi terasa gentar..
mampukah berjalan penuh tegar..
atau kan trsungkur dalam debar..

kita di sini cakap brkumandang
tapi agresif sekadar memandang
pinta boikot segala macam barang
tapi kehendak mereka x sapa boleh halang

adakah silap kita terlalu suka?