Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

21.06.2009 - 1st Time..

Bismillah,

http://img159.imageshack.us/img159/3918/diaryfm7.jpg

~Diari Ku~

Mulanya Di Sebelah Petang Kami Pergi Mengambil Angin Di Shah Alam, Sekitar Tasik Shah Alam Itu.. Pergi Menghirup Udara Segar Di Sana Sambil Mencuci Mata.. Tengah Sedap Duduk-Duduk, Kawan Kami, Awie(Sorang Lagi Pekerja Sedepartment) Mengatakan Dia Bosan Duduk Termenung Mengadap Tasik. Mahukan Ada Wanita Menjadi Peneman.. Lalu Di Telefonnya Kawan Sehospital Untuk Meneman, Ummi Namanya..

Setelah Berfikir Panjang, Rasanya Pukul 6.20 Petang Bukanlah Masa Yang Terbaik Membawa Anak Dara Orang Untuk Keluar..Hi5 Comment Emoticons Onion head Jadinya Dalam Pukul 8 Kami Pun Keluar Menuju Ke Uptown Damansara.. Sambil Ditemani Oleh Ummi, Kawan Si Awie Diikuti Musha Dan Aku.. Mulanya Awie Cadangkan Untuk Pergi Membeli Belah, Tapi Maklumlah Cadangan Ditolak Serta Merta Sebab Duit Gaji Pon Dah Nak Abis.. Tragisnya Duit Dia Sendiri Pon Ada 18 Ringgit Dalam Wallet.. Hi5 Comment Emoticons Onion head Jadi Kami Pon Bawa Ummi Pergi Makan Sesuatu Yang Tak Pernah Aku Dan Musha Makan Yakni Chicken Chop! Semalam Adalah Kali Pertama Aku Makan Makanan Itu.. Selama Ini Aku Tak Pernah Mencuba, Tak Pernah Tahu Akan Rasanya..

Mula Sampainya Chicken Chop Itu(Dalam Kuali) Sampaikan Terpercik Keluar Kuah Yang Sedang Mendidih Didalamnya.. Suapan Pertama, Sedap.. Suapan Kedua, Lazat, Suapan Ketiga, Tak Peduli Apa Lagi Dah, Air Milo Segelas Habis.. PEDAS!!! Hi5 Comment Emoticons Onion head Pedasnya Sampaikan Peluh Keluar Daripada Muka Aku.. Awie, Musha Dan Juga Ummi Yang Melihat Gelagat Aku Tergelak Terbahak-Bahak.. Maklumlah, Aku Dah Lama Tak Makan Pedas.. Semenjak Ada Masalah.. Awie Kata Sedap.. Ya, Memang Sedap Sampaikan Dia Makan Licin Sehingga Menjilat Kuali.. Peliknya, Musha Memilih Makanan Yang Sama Tapi Tak Sepedas Yang Aku Rasa.. Arghhh!! Rupa-Rupanya Awie Beli Di Kedai Yang Berlainan Dengan Musha.. Patutlah Musha Makan Sambil Lewa Je..Hi5 Comment Emoticons Onion head Lagipun Makan Menggunakan Pisau Dan Garpu Bukanlah Senang..

Selesai Makan Chicken Chop, Dalam Pukul 9.30 Malam Gitu Kami Pon Pergi Tengok Wayang.. Cerita 'The Last House On The Left'. Mulanya Cerita Ni Memang Aku... Tido.. Seriously!! Memang Aku Tidur.. Haha.. Sampai Awie Kat Sebelah Tepuk Bahu Aku Suruh Tengok Cerita Tu.. Yang Lawaknya Aku Boleh Pulak Terkeluar Kata "Ala Mak, Besok Orang Cutilah.. Besok Pagi Kejut.." .. Apa Lagi, Diorang Gelaklah.. Orang Yang Dok Depan Dan Belakang Kami Pon Gelak.. Malu Jugak Aku.. Hahaha.. Awie Kata Rugi Dah Bayar Duit Tiket Movie Tapi Tak Tengok(Sebab Dia Yang Belanja, Ntah Dari Mana Datang Duit Dia Aku Pon Tak Tahu)..Rasanya Bulan Ni Saja Dah 2 Kali Aku Pergi Cinema.. Minggu Lepas Menonton 'Terminator Salvation'.. Minggu Ni Pulak Nak Tengok 'Transformer'.. Tapi Dengar Khabar Angin, Tiket Sold Out.. Hi5 Comment Emoticons Onion head 3 Hahaha.. Biasalah, Cerita Meletop.. Mesti Ramai Orang Tengok Punya Lagi Pulak Tarikh Keluar Movie Tu Hari Rabu, Tiket Half Prize.. Ada Rezeki Kita Tengok.. Oho.. Seronok Rasanya Dapat Keluar Daripada Selalu Duduk Lepak Dalam Rumah Aje..Hi5 Comment Emoticons Onion head 3



Apa-Apa Pun.. 'Selamat Hari Bapa' Kepada Ayahku Yang Disayangi.. Hi5 Comment Emoticons Onion head 3

3 Kata-Kata Puitis:

~Cinta Cukulet~ berkata...

last makan chicken chop dua tahun lepas kot..tu pun kat kfc..waa sadisnya huhu

Tanpa Nama berkata...

selalu gak mkn chicken chop ehe tp yg paling sedap kt kg baru yg tempat bayo dia bentuk kapal tu ekeke cantik pun cantik ngeee..

tu point dia bler kte jarang kuar rumah nikmatnyer bile kuar mmg len kan PA berbanding kalo asek kuar je dah x de kepuasan ekeke

~cik saiko~

aina hazuani berkata...

best ke transformers. huhu