Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Kerja Ohh Kerja...

Hari Ini Aku Kerja Petang..

Masuk Office Konon Bajet Nak Senanglah Sebab Kerja Petang..

Semua Benda Diharapkan Sudah Settle Oleh Staff Pagi..

Tapi Lain Pulak Jadinya..

Aku Sorang Kena Handle Segala-Gala..
Hi5 Comment Emoticons Onion head
Hoi.. Matilah Aku Ini Macam Boss..

Asyik-Asyik Time Masuk Kerja Ajer..

Berlambak File Atas Meja..

Cubalah Letak Duit Ke Atas Meja Tu, Tak Apa Jugak..

Lecehnya Macam Ini..

Kalau Hari-Hari Macam Ini..

Mahu Aku M.C.. Biar Padan Muka Kau(Boss)
Hi5 Comment Emoticons Onion head
Hahahaha.. Jahatnya Haku..

Hari Ini Dalam Sejarah..

Aku Lupa Bawak Phone Masa Nak Pergi Kerja Tadi..

Yang Aku Bawak Hanyalah Beg Untuk Handphone Tu..

Handphone-nya Tertinggal Kat Rumah Dalam Bilik, Atas Katil..

Sudah Nyanyukkah Aku Ini?

Bawak Bag Tapi Tak Bawak Handphone..

Mesti Aku Kena Marah Hari Ni Nanti..

Fikir Alasan Sekarang..
Hi5 Comment Emoticons Onion head

Ahahaha..

Hi5 Comment Emoticons Onion head
PA : Someone Gonna Be Mad At Me If I Didn't Answer The Handphone Today..Hi5 Comment Emoticons Onion head 3 Dah Larh Semalam Tak Contact Dia.. Hahaha.. Lantak Larh...


Dikarang Oleh Pujangga Asmara Pada 12.02.2009Hi5 Comment Emoticons Onion head 3

7 Kata-Kata Puitis:

Nurmala Mazlan berkata...

macam patah kakikan kalau lupa bawa hp

Pujangga Asmara berkata...

Kak Nurmala :

Ahahaha.. sy xmcm tu kot.. sy xkisah sgt phone tu.. cuma takut ada org marah saya je kalo x angkat phone tu bila dia call.. abes la.. perang dunia.. mula lar kata saya ada org lain la, ape la, itu la.. ini la.. hahaha.. bla bla bla.. =)

pink_butterfly berkata...

enchek abg PA mmg da nyanyuk.

sila trma knyataan itu.

wlupn amat pahit~

khasyikelvin_ berkata...

hah!
kan awek dah mare...
abeh ler...!

Wawa_Nadwa berkata...

haa koo.
ssh ati x bwk hp.
hahahha!

p/s: bengang btoi klu org seseorg tuh x reti2 nk jwb. 10x tak jwb gak. Alasan hp tinggal kt umah. Geram nyerrr.. Arghhhh!!~
(buat org ssh ati ajorrr.. Ingatkn jd ape2 la kt dia kan. Cis!)

pasni PA mesti dpt anugerah pekrja cemerlang. Hahhahah!

Tanpa Nama berkata...

aku rasa lebih aman bila sekali2 tertinggal hp.... aku bebas....... tapi takut gak bende2 jadi... dah la no hp aku tak penah hafal..... ram kecik....

Tanpa Nama berkata...

muakakak..
boleh plak mcm tuh.