Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Tag Yang Layanzz..

Terlupa Pulak.. Dulu Ada Kena Tag Dengan Purple Roses.. Lupa Nak Buat.. Ni Dia Tagnya :

1.Bekas Kekasih Saya Adalah :
-->Perempuan..

2.Saya Sedang Mendengar :
-->Bunyi Air Aquarium Dan Keyboard Ditenyeh..

3.Mungkin Saya Patut :
-->Tido.. Hahaha.. Mana Boleh!! Ada Kat Tempat Kije Nih..

4.Saya Suka :
-->Tido.. Hahahahaha.. Lagi Sekali..

5.Sahabat-Sahabat Baik Saya :
-->Nak Senarai Banyak Sangat.. Tapi Ini Antaranya, Aie.. Lan..

6.Saya Tak Paham :
-->Macammana Orang Boleh Tido Mata Celik.. Hohoho.. Mati Kot Tu..

7.Saya Kehilangan :
-->Cinta Tiga Dimensi.. Lefthanded.. Hahaha..

8.Ramai Yang Berkata :
-->Saya Segak Berambut Pendek.. From My Mum & Friend Lorh..

9.Makna Nama Saya :
-->Matahari Kot Tak Silap.. (Boleh Tahukah Sekarang Apa Nama Saya?) Hehe.. Tapi Bukan Matahari Kat TV3 Tu Yer.. Hihi..

10.Cinta Itu Adalah :
-->Perasaan Sayang Atau Suka Yang Terbit Dari Hati Dua Insan Untuk Memupuk Sesuatu Hubungan Khusus Yang Akrab Lagi Rapat..

11.Di Suatu Tempat, Seseorang Sedang :
-->Berak.. Uikss.. Tak Baik Ngintailah..

12.Saya Akan Cuba :
-->Jawab Tag Ini Dengan Main-MainBersungguh-Sungguh..

13.Ayat SELAMANYA Membawa Maksud :

-->Sehingga Ke Akhir Hayat/Waktu.. Macam Belajar BM Je Dah..

14.Telefon Bimbit Saya :
-->Scroll Entry Bawah Untuk Gambaran Lebih Jelas..

15.Bila Saya Terjaga Dari Tidur :
-->Saya Tidur Balik.. Haha.. Ngantuklah..

16.Saya Paling Meluat Apabila :

-->Tengok Budak Lelaki Buat Wilie/Pacak(Mat Rempit).. Tak Sayang Nyawa Ke???

17.Pesta/Parti Adalah :
-->Pesta Rock.. Acam Punya Blog.. Hahaha..

18.Haiwan Yang Paling Comel Yang Saya Pernah Temui Ialah :
-->Ikan Bandaraya.. Di Samping Menjaga Kebersihan Akuarium, Dia Juga Senyap.. Hoho..

19.Peringkat Umur Yang Paling Menyeronokkan Bagi Saya Ialah:

-->Masa Baru Lahir.. Bestnya Jadi Tumpuan.. Tak Perlu Fikir Apa Pun Masa Tu.. Lapar Ada Orang Suapkan.. Nak Buang Air Ada Orang Tolong..

20.Hari Ini :
-->Hari Selasa Ler.. Ape Lagi...

21.Malam Ini Saya Akan :
-->Tido.. Yeah!!.. Hahaha..

22.Esok Pula Saya Akan :
-->Datang Kerja Lagi.. Bosannya...

23.Saya Betul-Betul Inginkan :

-->Hidup Yang Senang.. Isteri Yang Solehah.. Dan Keluarga Yang Bahagia..

24.Ketika Anda Lihat Wajah Anda Di Hadapan Cermin Pagi Ini :
-->Tak Tengok Pun.. Takut Nanti Cermin Tu Bagitahu ' Kau Adalah Pemuda Paling Kacak ' Aiyak.. Cermin Bisa Berkata-Kata.. Actually Dah Bosan Tengok Cermin.. Apatah Lagi Cermin.. Mesti Dah Bosan Tengok Pengarang.. Hari-Hari Pulak Tu.. Hahaha..

25.Pusat Membeli-Belah Atau Arked Permainan :
-->Arked Permainanlah.. Membeli Belah Ni Sesak Ler.. Malas..

26.Makanan Barat Atau Jepun :
-->Makanan Kampung.. Fuh.. My Faveret..

27.Bilik Yang Terang Atau Gelap :
-->Gelaplah.. Terang-Terang Camne Nak Tido.. Hadoihhh..

28.Makanan Segera Adalah :
-->Ape Menda Tuh? Hahaha.. Megi?(Jarang Makan) KFC? McD?(Boikot) Takmoh.. A&W Best.. Fuhh.. Float Dia Best Wa Cakap Lu.. Hahaha.. Sangat-Sangat Sedap.. Tapi Sekali Je Pun Baru Pegi Tahun Ni.. Hahah..

29.Ayat Terakhir Yang Anda Katakan Pada Seseorang?
-->Boleh Cover Ek Makcik Ni Kak? Ok.. Bye-Bye.. (Mesti Korang Tak Paham Ape Benda Pengarang Cakap Ni Kan? Hahaha)

30.Siapa Yang Anda Nak Tag?
-->Hoho.. Tiada Sesiapa.. Enjoy Je Buat Tag Ni.. Maceh Cik Purple Roses..

4 Kata-Kata Puitis:

black roses berkata...

eh baru nak wat..
lambat die nih~
hehe~
okeyh..gud2~!!!

Cik Jannah berkata...

rajin lyn tag

hik3

Minah Kiwi berkata...

uikk PA... Mas Ayu rasa menarik jawapan no 17 la... Sila rujuk kat bawah

17.Pesta/Parti Adalah :
-->Pesta Rock.. Acam Punya Blog.. Hahaha..

wah.. Mas Ayu macam kenal jer si acam tue.. wakakakkaa :bersiul

pink_butterfly berkata...

ur real name shamsul???or shamsuddin? or shamugam a/l ramamuthu?