Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Berani Betul!!

Hari Tu Ada Sehari Masa Aku Balik Kerja..Aku Tengah Naik Motor..Tengah Aku Nak Lalu Satu Simpang Ni Tiba-Tiba Aku Ternampak Sorang Mamat Ni Dok Mengelewar Dengan Motor Dia..Aku Perhati Dia Asyik Dok Ushar Dua Orang Apek Ni...

Dua Orang Apek Ni Tengah Dok Belek-Belek Keta Waja Diorang Yang Tak Berapa Lawa Tu..Dan Tiba-Tiba Je Tengah Masa Apek Dua Orang Ni Sedap Bersembang,Budak Yang Dok Perhati Tadi Pon Mengorak Langkah Membawa Motor Beliau Pergi Dekat Ke Salah Seorang Apek Ni..

Dalam Sekilas Pandang Je Aku Tengok Mat Motor Tu Pegang Leher Apek Tadi Tu Dan Terus Memecut Dengan Lajunya..Aku Tengok Apek Tu Pon Cuba Kejar Dia..Aku Bajet Diorang Tu Main-Main..Mana La Tahu Kot Diorang Bermesra Alam Masa Tu..Tapi Aku Tengok Apek Tu Siap Ada Maki Hamun Dan Sumpah Serapah Lagi Dekat Mat Motor Tadi Tu...

Rupa-Rupanya Mat Motor Tu Ragut Rantai Emas Apek Tu..Patutlah Apek Tu Bengang..Yang Apek Ni Pun Satu..Dok Berborak Dekat Situ Nak Buat Ape..Dah Tau Kat Kawasan Ni Memang Banyak Lanun..Aku Cuba Nak Kejar Mamat Tu Tapi Dia Punya Berdesup,Kejap Ajer Dah Hilang Dari Pandangan Mata Aku Ni..Maklumlah..Bawak EX5 Nak Kejar 125z..Mana Mampu..Tapi Berani Betul Budak-Budak Zaman Sekarang Ni..Berani Dia Buat Kerja Terkutuk Tu..
Tengah-Tengah Orang Ramai,Dah Lah Siang Hari Pulak Tu..Ape Nak Jadi Ntah Lah...


PA : Kalau Dapat Budak Tu Memang Belasah Kena Ajer..Carilah Kerja Yang Berfaedah Sikit..

5 Kata-Kata Puitis:

PeErA berkata...

em,,
ckp sal tunang neh mmg sensitip,,
ak sniri pn da bertunang,,,
alhmdulillah,,stakt ni hub ktrg ok,,
evn kdg2 ad gk tsunami melanda,,,
tp ak sbg pompuan,,,kne phm,,,
bkn mengalah mksdnye ak lemah tp,,,
xnk inciden 2 berpanjangan,,
bler kite slow,,,
tunang kite pn jd ok,,
so,,,ak rse,,dlm setiap hub 2,,,
kte saling mempercayai n mengerti,,

Tanpa Nama berkata...

mengelewar tuh aperrrr

Pujangga Asmara berkata...

Dinda :

Da salah komen ni...hihi...topik lain loh tapi komen tmpt lain..xpe2...insyaallah hbgn dinda selamat ke jinjang pelamin dan ke anak cucu..

Pujangga Asmara berkata...

Bunga :

Mengelewar tu macam pusing2 dekat area situ..kiranya mamat tu pusing2 dekat situ cari timing yg perfect ntuk jalankan kerja meragut beliau..

ape2 jer berkata...

isk3 sambil geleng2 pale jek nih
wat malu kaum jek klu yg curi tuh melayu hmm