Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Poyo Betul Korang Berdua Nih!!

Emm..Macam Gini..Tadi Aku Lepas Je Habis Semayang Jumaat,Aku Pergi Amik Anak Buah Aku Yang Sorang Ni..Macam Biasalah Naik Motor Aje.Malas Nak Bawak Kereta Sebab Tahu Jalan Gerenti Sesak Bila Dah Habis Sembahyang Jumaat..

Dalam Perjalanan Balik Ni,Aku Ternampak Sorang Lelaki Dan Aweknya(Kedua-Duanya Melayu).Aweknya Tengah Baru Nak Naik Motor Dan Lelaki Tu Pulak Macam Biasalah Menunggu Aweknya Naik..Aku Pun Lalu Jer Lah Kat Kat Jalan Tu Dan Buat Derk Je..Tak Lama Lepas Tu,Lelaki Tu Tadi Pun Bawak Motor Dia Dan Rem-Rem Sebelah Aku Pastu Terus Berlalu Dengan Lajunya..Yang Perempuannya Pulak Menggedik Dekat Belakang Dan Peluk Lelaki Tu Kuat-Kuat,Ketat-Ketat..Takut Jatuh Kot..Ceh..Banyaklah Korang..

Berdesing Aku Punya Telinga Dengar Bunyi Ekzos Motor RX-Z Lelaki Tu..Alahai Bang,Taulah Motor Kau Laju.Kot Ye Pun,Janganlah Nak Berlagak Macam Tu Sekali Mentang-Mentang Ada Perempuan Duduk Dekat Belakang Kau,Kau Boleh Nak Tunjuk Lagak Macam Jalan Tu Bapak Kau Punya.Dah Lah Bawak Anak Dara Orang,Tak Pakai Helmet,Lepas Tu Nak Berlagak,Menggelabah Lah Kau..Kalau Itu Aje Tak Cukup,Tambah Lagi Nih...DAH LAH TAK SEMBAHYANG JUMAAT!!!!(Macam Mana Aku Tahu?Dari Segi Pakaian Lelaki Tu Dan Jugak Jarak Masjid Tu)

Apa Nak Jadilah Bebudak Melayu(Terutamanya Lelaki) Zaman Sekarang Ni.Taulah Kau Kerja Mekanik..Tapi Tinggallah Kerja Tuh Sekejap..Buat Yang Wajib Tu Dulu..Ini Tak,Menggelabah Atas Jalan,Bawak Motor Laju-Laju..Kalau Ada Kereta Keluar Depan Tu,Eksiden Macam Mana?Tak Ke Bodoh Namanya..Dengan Perempun Tu Sekali Kena..Adoih..Nasib Baik Lah Aku Tak Dapat Nak Kejar(Macam Biasa,Aku Bawak Motor Buruk Je : EX-5)..Kalau Bawak 750(Motor Polis Trafik),Aku Kejar Pastu Saman Ko Dua Orang..(Eh..Aku Polis Ke?Hahaha)..



PA : Kalau Eksiden Lah Korang Dua Orang..Aku Turun Motor Aku Dan Tepuk Tangan Betul-Betul Kat Depan Muka Ko Dua Orang..Padan Muka..Hahahaha..(Jahatnya Aku)

18 Kata-Kata Puitis:

Ju-Dzahir_Amanda berkata...

apsal dia rem rem ekk?? nak ajak race cam KL Menjerit kot?? sabar dik PA.. sabar... sok2 depa dua tuh dpt habuan dia la.... cool k...

p/s: kalau depa jatuh jgn tepuk tgn je, tlg angkat moto tuh soh dia wat ulang tayang... hehehheheheh

ziaF mihaR berkata...

hehe.. rilex bro! depa tue dh x syg nyawa pastu nnt exciden nk menyusahkn org lak.. ish3... sayangilah nyawa dan kehidupan yg sementara nie.. (poyo lak ku nie)

Pujangga Asmara berkata...

Kak Ju :

Ye ar kot..nak ajak race..hihi..tataw la kak..wat ulang tayang ek?haha..

Pujangga Asmara berkata...

Feez :

Hahaha...poyo sudah..kikiki...

Unknown berkata...

ALAH LAYAN MANGKOK XDE OTAK CAM DORANG NTI KITE ROSAK..


BILE LA ANAK MELAYU NK BERUBAH..
ROSAK ROSAK..


KIAMAT MAKIN HAMPIR
TANDA2 DAH BYK..
SAMA2 LA KITE FIKIR.
NAUZUBILLAH

Lily Rahmat berkata...

kalo aq jadi makwe die..
gerenti aq ckp cenggini..
"ko nie buang minyak jek..drpd ko buang minyak..bek ko g jual jagung rebus ckaly..dapat duet ley banje aku mkn"
muahahaha!!! XD

ChentaHati :-) berkata...

biase lar bro..awek ronggeng kat blakang..eksen lar die..hihi..

Sis Lin berkata...

x pe kita lepaskan geram dgn org cmtu..klu lin pun turun tumpang sekaki gelak klu tup2 jatuh tergolekkk...keh3

nobody is P.E.R.F.E.C.T berkata...

mendidih btol aku dengar citer ni... bro PA ke ko usha awek die laen macam tu yang die rem kat ko tu.... hua..hua..hua... awek die ponggek moto RXZ tu nampak spender tak... kua..kua...kua...

zDeQNa berkata...

huh! mmg poyo tul dorang nih... sib baik bkn dpn haku..kalo mau dok kne kejar nih..hahahaa..:-P

Pujangga Asmara berkata...

Dazz :

Emmm..betui tuh..bila la anak melayu kita ni nak berubah...

Pujangga Asmara berkata...

Cokelat :

Hehe...makan yer..kalo nak nanti PA leh belanja..haha..

Pujangga Asmara berkata...

Chenta Hati :

Ya betui tu..maybe perasaan bangga ada awek ride kat belakang membuat dia berlagak macam tuh..huh..mentang2 la haku xde awek..mcm taw2 ajer mat rempit tuh..caitt..

Pujangga Asmara berkata...

Sis-Lin :

Ha'ah kan kak..gelakkan je diorg tu..bio padan muka diorg..hahaha..(jahat giler haku nih)...

Pujangga Asmara berkata...

GtO :

Hahaha...ang ni da pikir lain dah nih..hua hua hua..

Pujangga Asmara berkata...

zDeQna :

Ye ke akak nak kejo diorg kak?hihi..muleh ke?sbb dia mmg bwk laju giler..sy dgn anak buah sy sampai terkezut..huhu..

Tanpa Nama berkata...

ngeh2 kejam weh kakaka
ihiks
ehh nyampuk jer lalala

Pujangga Asmara berkata...

Saiko :

sape yg kejam ni?hehe...