Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Aiyok..Tak Tahu.. Encik Polis!!

Bismillah,

Sejak Dari Balik Kerja Tadi.. Pengarang Rasakan Amat Bosan. Sudahlah Bekerja Berseorangan, Melayan Karenah Ahli Di Talian Dan Kerja Bertimbun(Kerja Lama, Belum Quit Lagi). Dalam Kepala Ni Tak Tahu Nak Buat Apa Dah.. Walaupun Dah Berada Dekat Rumah. Nak Keluar, Takde Teman. Nak Duduk Rumah, Bosan. Nak Tengok TV Cerita Tak Menarik.

Tapi Semenjak Dua Menjak Ni, Semasa Pengarang Pulang Dari Tempat Kerja, Ada Saja Polis Trafik Buat Sekatan Jalanraya(Road Block). Tak Tahu Apa Pula Masalah Kali Ni Tapi Kebanyakan Yang Ditahan Adalah Lori Berat, Van, Dan Kereta Modified. Nasib Baiklah Penunggang Motosikal Seperti Pengarang Tidak Ditahan.(Seronok Giler!!) Buat Sekatan Pula Selepas Selekoh, Memang Tak Nampak, Jadi Sesiapa Yang Laju Tu Paham-Paham Jelah. Memang Kena Tahan.

Oleh Kerana Bosan, Pengarang Menyambung Chapter Saat Kehilangan Cintamu Episod 4. Ada Di Bawah. Kalau Nak Baca Yang Sebelum-Sebelum Ni, Klik Pada Labelnya.

PA : Mahu Tengok TV.. Internet Ada Pun Macam Takde. Tak Tahu Nak Buat Apa.. Huhu..

4 Kata-Kata Puitis:

cikNiarun berkata...

wah..besenya, kalo road block moto yang kena , tapi terbalik plak kali ni ek

Tanpa Nama berkata...

askum...
salam perkenalan...
nanti view blogged saya lak yea...
www.ira82.blogspot.com

daa...
askum..

pink_butterfly berkata...

hehe...nsib bek nek motor kn~~~~

boring? tido pon sodap~~~

khasyikelvin_ berkata...

sempat lagi update cerita ya?
bagus~