Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Encik Lee Pas Yang Handsome

Bismillah,

Okeh.. Hari Ini Pengarang Nak Bercerita Pula Tentang Encik Lee Pas. Pada Orang Perempuan Mesti Geli Kan Bila Tajuk Yang Pengarang Letak Adalah Lipas?? Itu Fasal Pengarang Bubuh Tajuk Entry Encik Lee Pas Yang Handsome.. Hehehe..

Cerita Ini Berkisar Mengenai Lipas Yang Berada Di Dalam Rumah Pengarang. Kadang-Kadang Pengarang Juga Pelik, Lepas Dah Dibunuh, Mesti Datang Pulak Lipas Yang Lain. Mesti Kes Balas Dendam Nih. Hmm.. Mungkin Sebab Pengarang Dah Terbunuh Abang Atau Ahli Keluarga Serta Sepupu Sepapat Dia Dengan Ridsect.

Pernah Dua Tiga Kali, Semasa Pengarang Sedang Sedap Tidur, Tiba-Tiba Diganggu Oleh Makhluk Allah Yang Kecil Ini. Tengah Sedap Mimpikan Sesuatu, Terasa Seperti Ada Rasa Berduri-Duri Di Lengan Yang Membuatkan Pengarang Rasa Tak Selesa. Rupa-Rupanya Dia Tengah Duduk Bertenggek Dekat Lengan Pengarang.. Duduk Diam-Diam Sudahlah, Ni Tergesel-Gesel Tangan Dia Yang Berduri Tu Dekat Lengan Orang. Karate Kang Baru Tahu..(Lepas Tu Pengarang Tepis Terus Hilang Dia Ntah Ke Mana)

Ada Juga Pernah Berlaku Sekali Tragedi Di Mana Pengarang Kena Ambush Dengan Lipas Ni(Masa Zaman Sekolah Dulu). Masa Tu Pengarang Baru Terbangun Dari Tido. Itupun Sebab Pengarang Ada Terdengar Bunyi Bising. Tiba-Tiba Saje Dia(Lipas) Terbang Ke Depan Muka Pengarang. Apa Lagi, Pengarang Yang Tengah Mamai Tadi Pun Terkejut Lalu Mengelak Dan Melompat Dari Atas Katil. Nasib Baiklah Sedar Masa Tu. (Kalau Pengarang Tengah Menguap Tak Tutup Mulut, Memang Confirm Telan Lipas Tu) Hahaha.. Trauma Sampai Sekarang. Ish Ish Ish, Kalau Masuk Dalam Mulut Tak Tahulah Apa Jadi. Bahaya Betullah Lipas Zaman Sekarang Nih.. (Disebabkan Ini, Pengarang Tak Tidur Dalam Bilik Tu Selama Seminggu Sebab Takut Lipas Ni Bersembunyi Bawah Katil.. Haha..)

PA : Pastikan Rumah Anda Bersih Yer. Sebab Kalau Tak, Toksah Kata Lipas, Semut/Anai-Anai/Tenuk Pon Boleh Datang.. Hahaha.. Amaran Oleh Pujangga Asmara.. Bukan Pihak Kerajaan Yer.. Ahakss..

13 Kata-Kata Puitis:

ONE ZABA berkata...

lipas ni bukan kira bersih atau tidak. dan dia nak membiak...dia membiak la.
buat sate ok kut tu PA

Pujangga Asmara berkata...

Abang One:

Buat Sate Bang?? Eeee.. Geli(Oppss Terover Plak Haku.. Hahaha)

cikNiarun berkata...

PA..guna la racun serangga yang ada muncung mcm straw tuh.kan ada lam iklan..hihi

abang gagah dan makcik monopos yg sedang mau titun~

lieya shayunk berkata...

i hate lipas...
x suka3.....
menggelikan ada la....
eeeee.....

GadisKasutConverse berkata...

PA takut lipas eh?
haish..cam bdk2 je=P

Pujangga Asmara berkata...

Nurain:

Takdak Nak Men2 Sembur Pakai Muncung Straw Tu. Sembur Je Spray Yang Ada.. Hahah..

Pujangga Asmara berkata...

Lieya:

Hahahahaha....

Pujangga Asmara berkata...

Reen:

Mana Ada Takut.. Cuma Terkejut.. Kalo Reen Pun Kena Macam PA, Sure Trauma.. Keh Keh Keh.. Dulu Masa Kecik-Kecik Gelilah, Sekarang Tak Ada Pun..

kuIna berkata...

En. Lee Pas tu x g sekolah tu...

Cik Jannah berkata...

inchek lee pas 2 mmg la;
kalo d bunuh sekor msti dtg ahli kerabat yg laen nak mnuntut bela.

adoyaii;
cik jannah pon elergic ngn binatang sekor nieh~

Cik Jannah berkata...

inchek lee pas 2 mmg la;
kalo d bunuh sekor msti dtg ahli kerabat yg laen nak mnuntut bela.

adoyaii;
cik jannah pon elergic ngn binatang sekor nieh~

Putra Anambas berkata...

Lipas zaman sekarang dah masuk sekolah semue, jadi boleh juge lah otaknye...., he..he...

ape2 jer berkata...

huish PA betul ker lee pas ensem kui3
pasnih nak tgk lipas kt umah kte nk ngurat kah3