Perhatian Kepada Pendatang!!

Terima Kasih Kerana Sudi Menyinggah.. Segala Komen Dari Kalian Amat Dialu-alukan.. Maaf Jika Terdapat Kasar Bahasa Atau Tersalah Kata.. Diri Ini Hanyalah Hamba Allah Yang Lemah.. Sekian..

Happy Birthday To U

Bismillah,

Pagi Ini Hujan Yang Teramat Lebat.. Starting Dari 5.30 Pagi.. Kenapa Pengarang Boleh Tahu? Tingkap Bilik Terbuka, Jadi Bila Hujan Lebat Turun, Habis Disembur Ke Pengarang.. Kakaka.. Abeh Basah Tadi.. Tu Nasib Baik Terjaga.. Pengarang Ingatkan Abang Pengarang yang Ayah Pengarang yang Kejutkan Pengarang Untuk Bangun, Sebab Pengarang Bila Tido, Tido Mati Yer. Tapi Rupa-Rupanya Hujan Yang Kejutkan..


Al-Kisah, Masa Nak Datang Kerja Pagi Tadi Basah Kuyup Redah Hujan Pulak, Pengarang Terserempak Dengan Dua Kemalangan. Satu Kereta Dan Satu Motor. Pengarang Pun Ada Tolong Mereka Ni Tolong Tengok.. Tapi Taklah Teruk. Mungkin Sebab Hujan Tu Menyebabkan Mereka Ni Kemalangan..

But, That's Not The Point Speaking Londonlah Pulak Kau Ni, Entry Kali Ini Untuk Mengucapkan Selamat Hari Jadi Kepada Seorang 'Kawan Baik' Pengarang Yang Bernama..... Aisha. Semoga Panjang Umur Dan Dimurahkan Rezeki. Kerja Rajin-Rajin. Nanti Boleh Belanja Makan Eh, Tak Malu Betul.. Kakaka.. Semalam Pengarang Ada SMS Kata-Kata Carutan Indah Pada Dia Dan Directly Terus Dia Call.. Hehe..

Sudah Berjanji Padanya Untuk Belikan Kek Serta Hadiah Dia Paksa.. Haihhh... Kek, Yang Mana Sesuai? Lihat Gambar Dibawah :

VS

(Gambar Google Saja.. Kakaka)

Hadiah Apalah Nak Dibagi Ni.. Ada Suggestion Apa-Apa Tak? Hehehe.. Sebab Hari Sabtu Ni Baru Nak Sambut, Kerana Dia Sekarang Ada Diluar Negeri(Luar Dari Selangor)Study. Sabtu Ni Dia Nak Balik Untuk Celebrate Bersama Pengarang.. Hihi.. So, Sempat Lagi Mencari Hadiah.. Kakaka..

PA : Apa-Apa Pun, Pagi Yang Gelap, Kini Sudah Terang.. Yeah.. Hujan Semakin Berhenti.. Sejuknya.. Ya.. Saya Peminat Band Hujan.. Kakaka.. Sokonglah Barangan Band Buatan Malaysia.. Selamat Meneruskan Hari Anda.. Hiksss..

5 Kata-Kata Puitis:

Master King berkata...

yg kek coklat luv-luv tu nampak lazat dan enak je...hahah

PA buatku lapar di pagi buta ni...huh

kuIna berkata...

itu mcm kek org tawen aje...
errrr epy birthday utk adek manes tu yer.. kasi la adiah yg akn dikenang sepanjang zaman...

exsidn susah nk dijangka, apapn bila pakai keta jgn kira pasl byran bulanan, minyak, service aja kena buget utk bayrn yg x dijngka jugak...

~d!b@~ berkata...

ooooooooo

aisha?

hehe :P

ape2 jer berkata...

eh besday kte x wish pun ekk hehehehe

pink_butterfly berkata...

dua2 kek x ssuai..

sbb kek tu ssuai utk bg ngan rama2 sj...


hahaha...